Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Δεν τον στηρίζει ούτε η πόλη του!



Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε σήμερα στην Καβάλα ο υποψήφιος πρόεδρος της ΕΠΟ, ο άνθρωπος που στηρίζεται –όπως λέγεται- από Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό.

Για τον Γραμμένο είπε: «Δεν μπορεί μόνο ο κ. Γραμμένος να κάνει κάτι για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Μπορώ κι εγώ, μπορούν και πολλοί άλλοι. Η διαφορά μας είναι ότι λόγω της μακράς ενασχόλησής μου σε θέσεις ευθύνης, έχω τη δυνατότητα να συνομιλώ με ευρωπαίους ή άλλους ξένους αξιωματούχους με μεγαλύτερη ευκολία».

Αφού προσπάθησε να πείσει για τη σχέση του με το ποδόσφαιρο, έκανε και τα  παράπονά του για την τοπική Ένωση: «Πάλεψα για να δικαιωθούν τόσο ο ΑΟΚ όσο και ο Βόλος (Ολυμπιακός) και το πέτυχα. Ο Βόλος μου το αναγνώρισε. Η Καβάλα όχι. Συναντήθηκα με τον Μπάμπη Ευσταθιάδη (σ.σ. πρόεδρος της Ένωσης) και μου είπε ότι δεν μπορεί να με στηρίξει γιατί έδωσε τον λόγο του. Του απάντησα ότι έδωσε τον λόγο του πριν γίνει γνωστή η δική μου υποψηφιότητα. Πώς να ερμηνεύσει κανείς το ότι ο πρόεδρος της ΕΠΣ Καβάλας δεν θα ψηφίσει τον Καβαλιώτη για πρόεδρο της ΕΠΟ;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου